Wat gebeurt er als je een joint rookt terwijl je nog niet gewend bent aan het roken van sigaretten?

Dat heb ik dus gedaan.. Ik was totaal niet gewend aan het roken van sigaretten en ik dacht: laat ik eens een joint proberen. Nu heb ik al 2 dagen een beetje keelpijn en soms buikpijn.. Gaat dit over en wat is er precies aan de hand?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (7)

Je kunt er aardig misselijk/draaierig van worden. Sinaasappelsap is een goed medicijn als je toch misselijk wordt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een normale joint is niet zwaarder dan een sigaret, de hoeveelheid tabak in de joint zorgt ervoor hoe zwaar hij is. Als er veel tabak in zat kan je daardoor keelpijn hebben, dit gaat vanzelf weg. Als de gebruikte softdrug verkeerd gevallen is KAN je daar nog wel een paar dagen last van hebben, dit is niet gebruikelijk. Het kan ook gewoon toeval zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat over. Het is een reactie van het lichaam op iets wat het niet gewend is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ervaren rokers roken over hun longen. Indien jij alleen de rook van de joint in en uitgeademd hebt, zonder het over je longen te laten gaan, zul je daar niet stoned van geworden zijn.

Mijns inziens komt de buikpijn van de spanning/zenuwen omtrent het eens proberen van een joint.
De keelpijn komt door de verandering van het weer. Het is ineens ruim 10 graden koeler. Mogelijk loop je nog steeds buiten in een t-shirt en rij je in de auto met alle ramen open. In de tocht loop je zo tegen keelpijn op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je krijgt gewoon een massa rook en gif naar binnen. Als jou schone longen en lichaam daar niet aan gewend zijn dan geeft dat wat irritatie in het begin. Tegen de tijd dat je longen zwart worden, en je lichaam gewend is aan het gif dan voel je er niks meer van.

Alle gekheid, maar misschien moet je gewoon naar je lichaam luisteren. Jou lijf vind het niet leuk wat je gedaan hebt. Je kan ook de rook die uit de uitlaat van een auto komt naar binnen zuigen, daar wordt je ook niet vrolijk van vrees ik. Dus misschien toch er maar voor kiezen niet te gaan roken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een kwestie van geduld..... blijf morgen maar lekker op de bank hangen en dan gaat t vanzelf over. Tegen de keelpijn kun je evt.een zuurtje nemen,en veel water drinken en voortaan: zint eer ge begint !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zo begint het roken van .. nu eenmaal .

keelpijn en buikpijn kan van de spanning /sensatie zijn dat je een joint heb gerookt ?
is eigenlijks niks stoers aan dus het gaat wel weer over .

Toegevoegd na 1 uur:
ervaring .