aan het tijdstip te zien kan je niet slapen, net als ik? :)
probeer met je buik te ademen (niet borst) en zorg voor warme voeten. Dan voel je je na een tijdje wat 'steviger' en meer geaard.
succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Annswers
12 jaar geleden
Klopt, ga het proberen, dank je wel en slaap lekker!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welterusten! ik ga naar buiten en naar de vogels luisteren; slapen is de moeite niet meer, ze zijn al begonnen :) prachtig

Andere antwoorden (3)

Frisse, koele kamer.
Uitgeknepen vochtig washandje op je voorhoofd.
Stil blijven liggen.
Kussen omdraaien op de koele kant.
Bewust letten op je ademhaling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou proberen om er niet aan te denken en op de (andere) zij te gaan liggen, helpt dat niet dan op de rand van het bed gaan zitten en dan voorzichtig opstaan en iets gaan drinken bij voorkeur wat water of iets eten.

Misschien helpt het ook om afleiding te zoeken en iets zittend in bed te gaan lezen of de radio of tv aan te zetten.

Mocht dit meer voorkomen dan zou ik toch ook eens naar de huisarts gaan.
12 jaar geleden
Uit bed gaan even wat drinken en afkoelen, meestal knap je daar wel
Wat van op. Of je slaapt zo slecht op dat moment dat je niet weer slaapt. Maar meestal even uit bed en wat melk drinken, dan heb je je gedachten ook even ergens anders op dan liggen denken aan waarom je niet slaapt.