ik heb al jaren lang last van vreselijke jeuk bij het dragen van nieuwe spijkerbroeken pas na veel wassen en dragen word het minder

weet iemand hier een oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.6K

Antwoorden (4)

Ik weet dat het er al staat, maar was de broek eens binnenstebuiten VOOR je hem gaat dragen en neem een iets minder strak model ... Suc6.
12 jaar geleden
Misschien helpt het als je hem voor je hem voor het eerst gaat dragen een nacht in de diepvries legt. Eventueel kun je dat nog een keer herhalen. Dat doe je ook met bijvoorbeeld truien die erg jeuken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk ben je allergisch voor de verf die gebruikt wordt. Leg de broek voor het dragen een nacht in een emmer water waar je een flinke scheut azijn aan toevoegt. Was hem vervolgens met weinig wasmiddel en laat hem in de droogtrommel drogen (op lage stand).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij hielp het om de broeken binnenste buiten de doen en in een bak met koud water te gooien, een nachtje laten weken en daarna weer normaal wassen.