Waardoor heb ik van die rare brandnetelige gevoel in mijn vingers?

Niet echt tintelig maar van die brandnetelige gevoel in mijn vingers en armen. Het is een beetje pijnlijk.

Toegevoegd na 27 minuten:
Het zijn allebei mijn armen en vingers.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik had ook zoiets. Ik ben er mee naar de huisarts gegaan. Hij vertelde dat ik wat vocht vasthoudt, dan er daardoor een tintelend (prikkend) gevoel kan ontstaan in de vingers. Het is vanzelf weer over gegaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt :) Ik voel namelijk ook veel vocht dus het ligt wss daaraan

Andere antwoorden (4)

Iets te weinig bloed erdoor heen stromend? Probeer eens te schudden\zwaaien met je armen\vingers of je vuist open en dicht te knijpen. Of als het echt pijn doet even onder de kraan,of in een bakje lauw water
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niks helpt. Ik heb gisteren wel gevoetbald en een bal tegen mijn duim aan gekregen. Kan dit een oorzaak zijn?
Je zou een vorm van karpaal tunnel syndroom kunnen hebben. Op het internet staat wel informatie daarover en je kunt dan kijken of je klachten over een komen met wat jij voelt.
En anders zou je ook nog kunnen kijken of je klachten over een komen met de klachten die iemand heeft die wintertenen en winter vingers heeft. ( alleen gezien het warme weer buiten lijkt me dat even niet aan de orde maar goed je weet maar nooit.) En dan is er ook nog zoiets als rsi.
R.S.I. Dat zou ik als ik jou was ook zeker niet uitsluiten want R.S.I heb je in verschillende fases.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb het gevoel dat het ook in mijn benen begint te komen
zonnen allergie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zelf heb dat soms als ik me niet goed ontspan. Altijd even checken of je wel lekker je schouders ontspannen hebt. Ik heb die tintelingen vaak ook in mijn schouders zelf, en als ik ontspan is het vaak ook zo weer weg.