ik heb de laatste paar dagen erg last van een druk in mn hoofd en vermoeide ogen. Wat kan dit zijn?

Ik heb geen verkoudheid, en de druk in mn hoofd is niet echt hoofdpijn maar echt een druk. Ook als ik naar voren buig neemt de druk toe.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Dit is vermoedelijk spanningshoofdpijn. Is het continu een paar dagen lang?
Of komt het (bijna) iedere dag terug en gaat het over door rust te nemen/te slapen?
Als het telkens terug komt dan is het spanningshoofdpijn, anders zou ik even een arts raadplegen voor de zekerheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

raadpleeg een arts. dat is altijd de beste keus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou een lichte vorm van hooikoorts kunnen zijn. Dat uit zich in verkoudheids-achtige klachten.

Als het sinds een dag of tien is (heel ruwweg), ben je voor hetzelfde allergisch als ik. Ik weet nog niet wat dat is, daarom heb ik er net een vraag over gesteld - zie de Bron hieronder.
Cryofiel
12 jaar geleden
Als ik deze klachten ervaar heb ik de avond er voor 1 biertje te veel gedronken. Dus ik denk dat je een kater hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaha.
Het zou ook kunnen dat je te weinig hebt geslapen.
Informeer een arts!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hetgeen je beschrijft laat me denken aan voorhoofdsholteontsteking (sinusitis). Vooral de druk bij het naar voren buigen is er een symptoom van.
Laat je onderzoeken door je huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet altijd, hoor. Daar ben ik het levende bewijs van.
Het zou kunnen dat het stress is, ik weet niet of je ook last hebt van andere dingen?