Wanner kan je arm niet bewegen ?

In combinatie met schouderpijn

Bij een bot breuk is beweging mogelijk toch?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Nee, bij een botbreuk is bewegen zó pijnlijk dat je als vanzelf je arm vasthoudt om 'm niet te laten veranderen van positie.

Antwoorden (2)

Het kan een verrekking zijn van een bepaalde spier, een zware kneuzing, een botbreuk of een zenuwbeschadiging. Aangezien je niet veel beschrijft en wij niet bevoegd en bekwaam zijn om op deze manier een oordeel te geven over de oorzaak. Zou ik dus maar ff snel naar de dokter gaan! Als de pijn echt niet te harden is, is er ook nog een eerste hulp (ziekenhuis) waar je terrecht kan!. Niet te lang mee wachten als het serieuze klachten zijn. Succes & beterschap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is mogelijk dat je een peesontsteking hebt in je schouder. Blijf er niet mee rondlopen. Anders kan je schouder gaan vastzitten (frozen shoulder).
Maak een afspraak met je huisarts.