Vrij normaal hoor. 50 in rust. Blijkbaar ben je een gezond en sportief.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

niet erg;) dat betekent dat je waarschijnlijk een erg goede conditie hebt!

sommige topsporters hebben zelfs een hartslag van 30 in rust!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of dit goed of slecht is is zo moeilijk antwoord op de geven. Je maximale hartslag is 204(220- leeftijd) er is echter geen minimale hartslag aan te geven. Als je een erg getraind hart (sporthart) hebt zou het kunnen dat je hart met 50 slagen je lichaam van genoeg bloed kan voorzien om goed te kunnen functioneren. Grappige toevoeging is dat Lance Armstrongs een rusthartslag heeft van 32-34 slagen per minuut.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je 50 per minuut hebt heb je waarschijnlijk een goede conditie niks mis dus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt een normale hartslag voor een 16 jarige :)