Hoe kan ik vaster slapen?

Ik word altijd heel vroeg wakker doordat er in m'n huis gepraat wordt. Ik hoor altijd alles tijdens m'n slaap en dat is heel irritant.
Wat kan ik hieraan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Dus jij bent iemand die altijd waakzaam is en met 1 oog dicht slaapt. Waar ben je bang voor en waarom sta je altijd op scherp, zelfs in je slaap?
Op deze psychologische vragen een antwoord vinden zal je tot de kern van het probleem kunnen doordringen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks!

Andere antwoorden (2)

Koop van die zachte oranje oordopjes bij de action. Nog geen euro. En lekker stil.

Toegevoegd na 43 seconden:
Ze worden ook wel gehoorbeschermers genoemd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik Ohropax wasbolletjes. Die kun je, nadat je het wattenlaagje eraf hebt gehaald, in model kneden en in je oren doen. Deze blijven, in tegenstelling tot die schuimachtige oordopjes, de hele nacht zitten. Je hoort er wel iets doorheen, zodat je niet van de hele wereld bent afgesloten, maar ze filteren de irritante geluiden (bij mij het verkeer op straat).