Het is niet erg als het een keer gebeurd maar als het vaker voor komt zo er wel iets aan de hand kunnen zijn, alleen zou ik niet weten wat...

In zo'n geval zou ik naar de dokter gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat noemen ze een hernia. Ik zit nu ook thuis met de zelfde klacht. Raadpleeg huisarts om erger te voorkomen. Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt er vanaf of er verlammingsgevoel in de benen is of niet. Indien niet, is het niet zo erg voor de gezondheid maar kan wel erg pijnlijk zijn; eventueel eens proberen met chiropractie om de wervels terug in de goeie stand te krijgen en de zenuw vrij te maken, en indien dit niet helpt kan men ook een zeer lichte dosis antidepressiva laten voorschrijven waardoor de pijndrempel gewijzigd wordt en de pijn stilaan werkelijk afneemt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door het gebruik maar ook het misbruik van je rug kunnen er problemen ontstaan. In de meeste gevallen zijn dit beknelde zenuwen. Een beknelde zenuw kan de meest uiteenlopende klachten veroorzaken gaande van rugpijn, tintelingen in de benen, etc.

De beste manier om een beknelde zenuw te voorkomen, is door je rug te laten controleren door de chiropractor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi!

Ik leef mijn leven lang al met die klacht, wat er toe heeft geleid dat ik bepaalde topsport niet meer kan uitoefenen.
Rust, fysio, en medisch advies inwinnen als je echt niet meer kan, die helpen je verder dan ik kan zien achter dit beeldscherm met al 20+ jaar zenuwpijn in m'n rug.

Succes!