Hoe komt het dat mijn vingers zeer doen als ik geen nagellak op heb voor +- gedurende de volgende 24 uur?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K
Amadea
13 jaar geleden
Dat kan niet, is vermoedelijk psychisch.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen idee, toen ik altijd nagellak op had en het eraf haalde, waren ze ook gevoelig..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij ook!! Pijn kan ik het niet noemen, maar gevoelig wel ja..! Vreemd verschijnsel...

Antwoorden (3)

als jij altijd nagellak draagt, is je lichaam eraan gewend dat er een laagje op zit.
haal je dit laagje weg, dan schrikt je lichaam daar als het ware van.
misschien een stom vergelijk, maar als je opeens gaat fietsen zonder jas, normaal heb je er wel een, duurt het ook ff voordat je het koud hebt.
het is dus gewoon gewenning.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, Wat een onzin
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een totaal ongegronde vergelijking maak je daar. Serieus.
Nagels bestaan uit dode materie, dus wat jij beschrijft kan niet. De oorzaak van pijn in de vingers zul je ergens anders moeten zoeken.
Het kan zijn, dat jij dénkt dat de pijn daardoor veroorzaakt wordt, maar dat kan hooguit een psychische kwestie zijn.
Je kunt eventueel even naar je huisarts gaan om te vragen waar de pijn vandaan komt, maar in ieder geval niet van het ontbreken van nagellak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De pijn zal niet komen door het niet op hebben van nagellak.

Maar je kan pijn hebben door de aceton in de nagellakremover.

Probeer eens een een nagellakremover zonder aceton.