gebruikt je de laatste tijd andere waspoeder?
draag je andere kleding(nieuwe kleding)?

Toegevoegd na 1 minuut:
oja.leun je vaak op die arm als je computerd en dan bedoel ik op dat gedeelte.

slaap je ook op je armen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het kan idd een irritatie zijn maar het kan ook een ligte schimmelinfectie zijn.
Ik zou het igg elke dag goed insmeren met bijv vasaline.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonneallergie misschien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is het een vorm van eczeem, Zo iets had me zoon ook maar dan over zijn hele ruggetje het werd erger in de zomer. Ik dacht ook zonneallergie maar waarschijnlijk us het toch een eczeem en word erger met de warmte. Het voelde als schuurpapier aan en heel warm.
Ik kreeg er vaseline voor houd het vet en voor de ergste gevallen vaseline met een hormoontje er in. Veel sterkte
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het ook jeukt zou het zonneallergie kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook andere huidirritaties jeuken weet ik uit ervaring (helaas).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja natuurlijk, maar als het NIET jeukt kan het geen zonneallergie zijn. Daar weet ik alles van, ging kapot van de jeuk :(