Ik hoor niks links wat moet ik doen?

Voordat ik ga slapen pak ik altijd 2 wcpapiertjes die maak ik nat en druk ik dan in mijn oor zodat ik een soort oordopjes heb. Meestal vallen ze er s'morgens gewoon uit maar vanmorgen had ik die aan de linke kant vastzitten in mij oor! Die heb ik er eerst proberen uit te halen met een pincet wat niet lukte! Toen heb ik het met een sateprikker geprobeerd en dat lukte! Ik heb hem er nu denk ik helemaal uit maar ik hoor nog steeds niks met links! Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hele goeie vraag voor je huisarts!

Antwoorden (6)

ik zou als ik jou was even naar de dokter gaan en je verhaal vertellen zodat hij/zij er wl wat aan kan doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk zit er nog een stukje papier diep in de gehoorgang. Laat iemand anders er even naar kijken, is het niet zichtbaar, dan even naar de huisarts. Niet zelf gaan prutsen, want dan kun je van alles beschadigen.

Overigens is het geen goed idee om nat w.c. papier in je oor te stoppen. Dit kan een oorontsteking veroorzaken.
Koop liever echte oordopjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
W.C papier wordt door water papperig .Laat water in je linkeroor lopen , en blijf met je linkeroor omhoog liggen .Je hebt vrijwel zeker nog wc papier in je oor. In het ergste geval heb je je trommelvlies beschadigd . Ga maar gauw naar de dokter !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er kan door de sate priker een gaatje in je trommelvlies zijn ontstaan, als er een gaatje inzit zul je dus niks meer horen. Ik adviseer je even naar een hoorspecialist te gaan die kan onderzoeken of er inderdaad een gaatje in je trommelvlies zit. Mijn advies als je oordopjes gebruikt prop nooit zomaar iets in je oor maar koop bij de apotheek gewoon wat oordopjes, zo voorkom je gehoorbeschadiging.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet helemaal niets in je gehoorgang stoppen en al helemaal geen scherpe voorwerpen als satéprikkers. De kans is groot dat je je trommelvlies perforeert waardoor je een traject met de KNO-arts aangaat die de boel hopelijk nog kan repareren.

Ik denk dat je door het regelmatig aanbrengen van natte proppen je oorsmeer steeds verder opgeduwd hebt tot tegen het trommelvlies. Daardoor hoor je niets meer. Nogmaals, ga er niet zelf aan prutsen en ga naar je huisarts. Laat eventueel een paar geluidsdempers op maat maken bij een specialist in hoortoestellen of iets dergelijks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom gebruik je oordopjes?