Welke goede huisartsen zijn er?

Ik wil veranderen van huisarts, omdat ik met mijn huidige arts niet kan communiceren. Soms moet ik me zelf antwoordt geven.Of probeer ik m'n vraag op een andere manier te stellen, maar komt er weinig reactie.Je gaat dan met een onprettig gevoel weer weg.Ik zoek in Hoogvliet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Op zorgkaartnederland.nl kan je (huis)artsen vergelijken. Hier staat een lijst van Hoogvliet: http://www.zorgkaartnederland.nl/hoogvliet-%28zh%29

Hier staan ook een paar huisartsen tussen. Let er wel op dat er maar weinig mensen een beoordeling hebben geschreven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wist niet dat er zoiets bestond, bedankt!

Andere antwoorden (2)

Misschien kan je naar een huisartsencentrum gaan.
Als je dan met de ene niet kan praten, kan je een andere kiezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat de een een goede huisarts vindt, vindt de ander misschien geen goede arts. Dit kan dus heel persoonlijk zijn. Het hangt er ook een beetje vanaf wat je zelf voor iemand bent. De een vindt het prettig om bijv. een uitgebreid antwoord te krijgen en de ander niet.
Misschien is het raadzaam om voor je je definitief inschrijft bij een huisarts eerst een gesprek met hem/haar aan te vragen. Je kunt dan merken wat voor iemand het is en hoe hij of zij reageert en je kunt ook, als je dat wenst, aan hem of haar vragen hoe hij of zij over bepaalde zaken denkt (bijvoorbeeld hoe hij of zij over euthanasie denkt, als jij dat belangrijk vindt om te weten).
Ken je geen mensen in je directe omgeving waar je aan kunt vragen welke huisarts zij hebben en of ze daar over te spreken zijn?