sinds kort zijn er striemen op me zij verschenen. Ik ben nooit dik geweest dus niet afgevallen. Het verscheen uit het niets. Weet iemand hoe dit komt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Klinkt als striae en dit kan verschillende oorzaken hebben. Het kan zijn dat je een groeispurt hebt gehad en daardoor je huid wat sneller op moet rekken en gaat scheuren.

Zie anders de link even!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je!

Andere antwoorden (3)

Kan het striae zijn???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je nog in de groei? Dan kan dit door het groeien komen en je huid groeit dan niet snel genoeg mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze striemen komen vaak voor. Zoals hiervoor ook al is gezegd is het waarschijnlijk striae. Er verschijnen gekleurde striemen op bepaalde plekken op je lichaam. Het is helemaal niet ernstig. Dit gaat vanzelf weg, maar dat kan jaren duren. Het enige nadeel is, is dat het er niet geweldig uitziet...
Doen de striemen geen pijn als je erop drukt en worden ze duidelijker en donkerder als je gedoucht hebt? Dan kan het striae zijn. Echt niks om je druk over te maken.