helpt een ajuin tegen het snurken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, zolang je tegen zo'n ajuin blijft praten, znurk je niet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha, goed hoor!

Antwoorden (3)

Nee, alleen tegen verkoudheid kan het helpen om een doorgesneden ui op je nachtkastje te leggen. Maar tegen snurken kan dat niets uithalen.
Amadea
13 jaar geleden
Nee, helemaal niet. Als dat moest waar zijn, dan lag er bij iedere snurkende man wel een ajuin op zijn nachtkastje :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee. Huismiddelen zoals een ajuin tegen verkoudheid werken alleen als je erin gelooft. Enig fysiek effect is nog nooit bewezen. Als je slaapt, kun je niet geloven in de werking van een ajuin.