k ben soms ook wel eens kortademig en heb het soms heel erg benieuwd en net het gevoel dat k bijna stik moet k me dan late onderzoeken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Er moet helemaal niets. Niemand kan je dwingen.
Als je echter nog wat jaartjes wilt blijven rondlopen, dan zou ik morgenochtend naar je huisarts gaan.
13 jaar geleden
Angstig gevoel...

Heb je overgewicht misschien? Of heel veel stress?
Of ben je een stevige roker?

Ga komende week even langs bij je huisarts. Al is het alleen maar even om te melden, om je bloeddruk op te nemen en om er even over te praten.

Doen!
Je hebt maar één lichaam en die vertelt jou iets. Luister goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien is het wel opkomende astma die nu pas de kop op steekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan ook. Maar dan moet je bij de huisarts even een pufje vragen. Dat geeft je weer meer lucht.
Het beste ermee in ieder geval!!!