Kan weinig eten en/of tot vermoeidheid leiden?

En hiermee bedoel ik slechts 1 glas ijsthee en een broodje.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
is dat alles wat je op een hele dag binnen hebt gekregen? vind je het gek dat je dan moe bent, dat is veels te weinig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dus dat is een reden waarom ik moe kan zijn? Want ik heb ook uit het glas van iemand met pfeiffer gedronken, en dat kan toch zo over worden gebracht?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is mogelijk dat je nu ook pfeiffer hebt. Als je hier zeker van wilt zijn kun je een afspraak bij je huisarts maken voor een bloedonderzoek :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laten we het niet hopen =(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kans lijkt me heel erg veel groter dat je moe bent omdat je nauwelijks gegeten hebt. Als je geen hout op een vuur gooit, brandt het ook niet eindeloos door.

Het beste antwoord

Ja natuurlijk, waar denk je dat je je energie vandaan haalt? Uit je voedsel. Weinig tot niet eten kan op de korte termijn leiden tot vermoeidheid, lage bloedsuiker en zelfs flauwvallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja tuurlijk je moet voldoende eten op een dag.
Als je zo weinig eet dat is echt niet goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in eten zit je energie. dus ik zou niet zo weinig eten. als je minder wilt gaan eten dan kun je beter veel fruit erbij eten. want bijvoorbeeld in een appel zitten gezonde suikers die goed zijn voor je lichaam en hersenen. en zo kun je op een dag gezonde dingen eten waar je je energie dan uithaalt. ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alle energie die je gemiddeld nodig hebt, haal je niet uit een broodje en een glas ijsthee.
elke ochtend - middag - avond goed eten is van belang.
zo krijg je genoeg binnen om er tegenaan te kunnen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja je eet echt veel te weinig, het zou wonderlijk zijn als je hier géén last van zou krijgen.

Zie je lichaam als een auto en eten als de benzine.
met die 'drie druppels' benzine die jij er pag in'gooit' kom je niet ver.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is mega vermoeiend om niets te eten! het is ook heel slecht voor je, je moet minimaal een ontbijt, lunch en een diner hebben om de hele dag met energie te lopen. als je niets eet, of weinig, kan je zelfs flauwvallen! dus ik zou als ik jou was maar wat meer eten! al eet je 3 bekers yoghurt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan kom je vitamine tekort, zo kun je lichaam ook geen voedsel meer verbranden, waardoor je lichaam slecht functioneert, geen energie, en dan ben je niet in staat veel of iets te doen.