Wat kan dit zijn?

Ik zat gewoon muziek te luisteren en opeens begon alles enorm heen en weer te bewegen, alsof je net rondjes gedraaid had, na een minuut was het weer over.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
bamibal
13 jaar geleden
geblowd?
MissBiggie
13 jaar geleden
Wat heb je gebruikt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had niks gebruikt, ik ben 15.

Het beste antwoord

Ik heb ook eens gehad toen ik op school zat. Ik zat gewoon in de les en toen gebeurde het.

Bij mij was het zo dat ik al een beetje duizelig was en ik had niks gegeten, dus ik was een beetje duf. Ik weet niet of jij wel gegeten hebt, dus daar kan ik niet zoveel van zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ik weet niet wat dat is maar het is misschien wel verstandig om naar de dokter te gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien heb je te weinig gegeten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dit ook al gehad en dat je dan ook niets hoort en dan na een minuut is het weer over. Raar maar ik weet niet wat het was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan iets met je evenwichtstoornis zijn. Ze noemen het de kristallen bij je oren ga even langs de huisarts krijg je een oefening wat je moet doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb dat gehad bij bio toen hadden we het over bloed, vrdr had ik niet geslapen en niet gegeten toen voelde ik me duizelig en daarna hoorde ik niks en zag ik ook bijna niks meer entoen viel ik flauw
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan van alles zijn, bij mij bleek het lage bloeddruk te zijn maar het kan ook aan je oren liggen, vermoeidheid en nog veel meer dingen dus breng een bezoekje aan de dokter om even wat zaken na te laten kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je verkouden? Er kan vocht in je middenoor zitten,dat veroorzaakt druk naar je binnenoor waar je evenwichtsorgaan zit. Als het terugkomt, idd maar een arts opzoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien was het een hypo(glykemie) , als het vaker voorkomt misschien op diabetes laten testen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien zat je in een ongunstige houding waardoor zenuwbanen en/of bloedvaten verkneld werden.
dat kan duizeligheid veroorzaken die bij herstel van de doorbloeding en/of stoppen van zenuwverknelling weer spontaan verdwijnt.
Komt het niet vaker voor , zou ik me er niet druk over maken.