heeft er iemand ervaring met foam in aderen spuiten (spataderen)

een eerdere spatader is verwijderd ook al eens ingespoten nu gaat de dr met foam spuiten, de ader breekt daarna af en wordt afgevoerd door het lichaam

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Ik heb op 1 Maart j.l. een hele - en zeker voor U - interessante aflevering op Tv gezien. Men kon redelijk kennis maken- en zien- op welke wijze men deze behandeling uitvoert.
Mogelijk is het iets voor U ,om eens op Uw gemak te bekijken.

http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1069768

Vriendelijke groet : Zoekertje