Keelpijn gaat meestal vanzelf over. Je kunt zelfs al keelpijn krijgen als je even op de tocht hebt gelopen.
Gewoon even uit laten zieken, en b.v. een dropje eten of iets warms drinken als het pijn doet.

Als je keelpijn na een dag of 5 niet is verminderd, dan moet je even contact opnemen met je huisarts. Hij kan je precies vertellen wat het is, en wat je eraan kunt doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Naar de dokter, hij kan je antibiotica voorschrijven, succes!