Had daarnet vraag gepost over koorts en zwemmen ,heb extra vraag ,indien mn koorts strax over zou zijn kan ik dan gewoon rustig half uurtje zwemmen?

Ondanks mn verminderde eetlust blijf ik toch evenveel eten (of is dat niet zo'n goed idee?).Heb ik dan niet voldoende energie om te zwemmen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Niet doen, niet gaan zwemmen, je lichaam geeft aan dat er iets aan de hand is, je hebt niet voor niets koorts.
Luister naar je lichaam en blijf lekker thuis vandaag, goed eten en drinken en rustig aan doen.
Dan kan je als je weer opgeknapt bent weer gaan zwemmen.