Ik heb mijn wrat al 3 keer laten bevriezen, maar hij gaat maar niet weg! Hoe kan dat?

Ik heb een wrat op m'n middelvinger, en 1 op m'n teen. Ik heb ze beide 3 keer laten bevriezen, en ze zouden eigenlijk allang weg moeten zijn? Hoe komt dat en wat kan ik eraan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Aan een wrat zit eigenlijk een soort wortel, die dieper zit. Met een behandeling kan het zijn dat je niet ver genoeg gaat met de behandeling. Dus moet je, als de wrat een stukje afsterft opnieuw behandelen. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Het is een virus en dat is dus niet weggegaan na het bevriezen, kan her besmetting zijn of de behandeling werkte niet afdoende.
Je kan de behandeling herhalen, kiezen voor een andere behandeling zoals tincturen of wachten want wratten gaan vanzelf weer over in de meeste gevallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het schijnt goed te zijn als je er overheen gaat plassen. Verder moet je er niet te veel aanzitten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat werkt voor geen meter heb ik ontdekt.
Beste fctwente4ever, onze zoon had vroeger ook een wrat op zijn voet, zo goed als ik me kan herinneren heb ik een vijg gebruikt, je moet dan wel geduld hebben.

succc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Hoe heb je die vijg gebruikt? Wat toelichting zou handig zijn....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste Amadea, ik heb gedroogde vijgen van de markt gekocht, maar wat mijn zoon had was geen wrat het was een likdoorn,(zit ik me nu te bedenken) maar misschien kan je een vijg ook wel voor wratten gebruiken.Het is al weer lang geleden dat ik dit toegepast heb. Je neemt een stukje vijg legt het op de plek verbind het zodat dit goed blijft zitten.
Misschien moet je ze op een andere manier weg laten halen, vraag aan je huisarts of hij je verwijst naar een huidarts, die kan ze misschien operatief verwijderen...een optie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe er elke dag kleurloze nagellak op en herhaal dit tot ze verdwenen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga terug naar je huisarts en bespreek een andere behandeling zoals Salicylzuur in combinatie met bijsnijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij werkte het heel goed als ik de steel van een paardebloem doormidden brak en dat witte spul wat er dan uitkomt erop smeren....na een paar keer verdween de wrat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ochtend urine is oma's recept...