heb na een bruistablet van supradyn meteen last van mn amandelen en na een paar uur nog steeds, is dat normaal?

nam een tablet tegen de vermoeidheid maar na het drinken kreeg ik meteen last van mn keel, vooral 1 amandel, is dit normaal? of hoe komt het?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee tuurlijk niet normaal! Kan dan zelfs gevaarlijk zijn...

Als je een goedje gebruikt en er gebeurt zo iets ben je denk ik alergies voor een goedje dat er zin zit!!