Overgeven in het zwembad

Stel je voor dat er iemand moet overgeven in het zwembad (in het water). Wat zijn dan de regels/ procedures? Moet het water worden vervangen, of kan het er gewoon uitgefilterd worden? Wie is het wel eens gebeurd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een serieuze vraag: word je al behandeld voor deze fobie? Zo niet, zoek dan hulp! Daarvoor kun je het beste in eerste instantie terecht bij de huisarts. Voor toeschouwers die deze vraag ver vinden gaan: ik ben ervan overtuigd dat deze gast dezelfde is als degene die enkele weken terug een hele reeks vragen over zuivering van zwembadwater met een overduidelijke bijsmaak van fobie en obsessie stelde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je daar gelijk in hebt Suzy. Ik moest net ook aan die vragen denken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen idee wat de regels zijn.
Mijn regel zou zijn: gelijk het zwembad uit en niet meer ingaan..... Blech!

Het beste antwoord

ik wilde al zeggen: de mensen gaan er vast vrijwillig uit.

Ik vond hierbij een protocol van hoe te handelen op een cruise schip. Het is wel iets zwaarder want het gaat eigenlijk over het onderdrukken van het Norovirus maar er staat een heel stuk in hoe het zwembad moet worden gedesinfecteerd als iemand heeft overgegeven
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens mij moet iedereen dan uit het zwembad en word het schoongemaakt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
schepnetje waar mogelijk, flink doorpompen om het verder op te lossen en de rest door het filter laten oplossen en extra chloor toevoegen wellicht plaatselijk
de bacteriën worden gedood door de chloor in het water