Mijn keel voelt aan alsof ik me verslikt heb en alsof er een rasp in zit en als ik de trap oploop ben ik benauwd en heb ik pijn op de borst.wat is dit

Kan het luchtweginfectie zijn of een beginnende griep, aangezien het her en der een beetje heerst? Naar de dokter of even aanzien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K
Rieneke1
13 jaar geleden
beterschap!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel Rieneke!

Het beste antwoord

Dat lijkt op een fikse verkoudheid. Er zit waarschijnlijk veel slijm vast op je luchtwegen.

Goed vochtig houden door met zoutwater te spoelen en te gorchelen. Je kunt ook fluimicil hoestdrank kopen om het slijm goed op te lossen. Verder rustig aan doen.

Het heerst op het moment heel erg. Mocht je koorts krijgen dan kun je een dokter raadplegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

neem heel veel keelpastilles dan merk je na een dag dat het al iets beter wordt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uuuhh....pijn op de borst? Ga maar gauw naar de huisarts. kan een longontsteking zijn hoor. Maar kan ook op hartproblemen wijzen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou idd naar de dokter gaan :O