wat is er mis gegaan na een operatie van de rug en hij wordt wakker en kan niet meer zien uit een oog+hij bibbert met zijn been aan de zelfde kant

geopereerd in de rug ,erna kan hij niet meer zien uit een oog+hij bibbert met zijn been en heeft veel pijn

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je dat al aan de arts gevraagd?
Kimath
13 jaar geleden
dit is een vraag voor de behandelend arts, niet voor deze site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat lijkt mij nou ook. Zoiets moet je echt hier niet vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie is hij en wanneer en waarom en wat?????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad. Dit is te specialistisch en te summier omschreven om er iets zinnigs over te kunnen zeggen. Ga met de behandelende arts praten hoewel verpleegkundigen van een gespecialiseerde afdeling ook best veel kunnen uitleggen.

Antwoorden (2)

Dat kan niemand zo even zeggen/zien. Daar heb je dokters en onderzoeken voor nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi, ik ben arts in opleiding en zelfs ik heb moeite met het beantwoorden van deze vraag (dus moet je nagaan de overige medeburgers hier op goeievraag). Ik denk dat het met de neurologische tractus te maken heeft, prikkeling of beschadiging van een zenuw kan dit gevolg hebben.

Mij lijkt het het beste om dit probleem aan een echte arts voor te leggen. Als de behandelende chirurg hier niet voor bereikbaar is, kunt u altijd uw eigen huisarts proberen.. die zijn dit soort reacties wel gewend..

Succes en beterschap!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een arts in opleiding die bij eerdere vragen zegt dat ie 18 is??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat moet de oorzaak zijn! De neurologische tractus! Leer stug door, zou ik zeggen. Dan kom je er wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Hippo, stalk stalk? Die vraag is niet van mij :)
@Fiede... (zie de rest van je naam niet), wederom, wat u zegt klopt niet. Bovendien heb ik dát al gezegd, beter kijken!
@Keesvi.., bedankt :) het is maar een idee, de hulpvrager kan beter terecht bij bovengenoemde :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En ik vind die -1 best wel asociaal, onderbouw het dan even met juiste argumenten..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vergeef me mijn licht ironische ondertoon, Chosen1, maar dat wekt iemands presentatie d.m.v. kwalificaties nu eenmaal bij me op. Dat geldt niet alleen voor een student maar net zo goed voor de professors geneeskunde die ik weleens spreek omdat ze patiënten van mij behandelen. En troost je, ik loop nogal eens een min op bij uitstekende antwoorden die ik nota bene helemaal op maat en zelf geformuleerd heb. Maar ach, ik pieker er niet over om van minkukelacties wakker te liggen. Laat maar eens zien wat je in huis hebt, zou ik zeggen!