Gistereen een schop op mijn voet gehad (zaalvoetbal) Middenvoet is gekneust. Moet ik dit juist wel of niet intapen/verstevigen ?

Het lopen gaat slecht tot zeer slecht. Ik hou vandaag de hele dag rust. Maar moet ik dan juist mijn voet verstevigen met banden tape etc. of moet ik juist het laten zoals het is, zuurstof erbij en laten rusten ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij een kneuzing heeft tape weinig zin, licht belasten maar nog even wachten met voetballen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Geen verband of iets dergelijks. Trek stevige bergschoenen aan, doe rustig aan, met een weekje moet het alweer een heleboel beter zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen verband maar wel iets dat stevigt ?
Waarom geen verband maar wel bergschoenen ? Ik houdt de hele dag rust. Dus lopen ga ik niet veel doen. Waarom dan wel bergschoenen en geen verstevigendverband, dat komt toch op hetzelfde neer ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, komt niet op hetzelfde neer. Bij een verband wordt een bepaalde plek gefixeerd. In een bergschoen is je voet vrij en gedraagt hij zich normaal tijdens het lopen.