Een dietiste is er zowel voor gewichtsvermindering als vermeerdering. Je vraag is al een aantal keren eerder gesteld, kijk in het archief.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spagetti en noedels etc eten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meer eten en minder bewegen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de vraagsteller nu een gezonde hoeveelheid beweegt, is het niet verstandig om minder te gaan bewegen. Het zorgt misschien wel voor meer gewicht, maar ook voor een slechtere gezondheid.
veel eten, rijst, pasta, snoep.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar de gezondheid moet niet het slachtoffer worden, dus dit zou ik niet aanraden.
Alles hierboven en je zou ook een weightgainer kunnen proberen. Dat is een soort eiwittenshake met extra calorieën, word vaak gebruikt op de fitness.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel koolhydraten eten!!