Eeen kennis van mij klaagt over bijna ondragelijk kram in zijn linker been. Dat hield wel een uur of 5 aan wat kan dat zijn.zie toelichting

Hij drinkt de hele dag door koffie en soms dagen niks anders...

Toegevoegd na 3 minuten:
kramp sjurri

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

5 uur en ondraaglijk klinkt heel ernstig. Als het echt tramp is geweest zal er sprake zijn van zware spierschade, want er is in die tijd bijna geen zuurstof aangevoerd. Reden genoeg om er een arts naar te laten kijken. De oorzaak kan een trombose geweest zijn, maar kan ook door een irritatie van een motorische zenuw veroorzaakt zijn. Ernstige uitdroging kan ook een oorzaak zijn, hetgeen weer veroorzaakt zou kunnen worden door koffie. Kortom, wat je suggereert is mogelijk, maar je hebt echt een arts nodig om andere oorzaken (die kunnen terugkeren met nog ernstige gevolgen!) uit te sluiten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanks

Andere antwoorden (2)

Misschien een zenuwbeklemming of spierblessure.. Als de pijn ondraaglijk is, is hij/zij vast al naar de doc geweest die beter heeft kunnen informeren dan ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bijna zeker heb je met je vraag ook al het antwoord gegeven, KOFFIE!!
Gecombineerd met te weinig water drinken en ongezond eten, kan het o.a. kramp veroorzaken.
Het zij signalen vanuit het lichaam dat hij ongezond leeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rookt als een ketter en zuipt koffie niet normaal ik zal het doorgeven thanks
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Roken en koffie hebben sterke negatieve invloed op hart en bloedvaten, 5 uur kramp is al zeer ernstig!!
Deze manier van leven is een aanloop naar een hartinfarct! Waarschijnlijk is de persoon, een branieschopper, lawaaierig aanwezig, sterk ego, altijd vooraan willen staan, dominant, alles beter weten, met op tijd een kop koffie en een sigaretje, voelt hij zich sterk, kan de hele wereld aan, maar is eigenlijk zooo ongelooflijk kwetsbaar!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee edijst het is een hele lieve christen en heel onzeker en rustig maar verslavings gevoelig voor veel dingen.
Leuk gegokt ik zou het ook zo gokken na de hand van de info die je van mij kreeg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ging hier heen om je de punten te geven maar dit heeft er helaas voor gezorgt dat ik ze aan je onder buurman geef. even goede vrienden