Ik ben de laatste tijd heel erg moe. En ben daardoor bleek enn heb een klein beetje wallen onder mijn ogen. Morgen heb ik een shoot. Wat moet ik doen?

Eeen fotoshoot

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Vanavond vroeg naar bed. Neem een slaapdrankje.
Bij die shoot kunnen ze je wallen wel weg krijgen en je gezicht wel wat minder bleker maken. Daar voor heb je namelijk make.up ;).
Maak je maar geen zorgen.

Toegevoegd na 44 seconden:
P.s. Heel veel plezier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zelf afvragen, waarom het kan zijn dat je moe bent. Is het je leefpatroon, (te laat naar bed, te druk leven?). Indien dit niet van toepassing is, is het waarschijnlijk iets medisch en zou je naar je huisarts kunnen gaan voor hulp. De vraag is wat je kan doen aan de wallen en je bleke gezicht voor de fotoshoot van morgen. Vanavond op tijd je mandje in, je niet te druk maken op de avond, een lekkere douche nemen voor je gaat slapen en je daarna nog even lekker ontspannen. Geen Alcohol drinken vanavond en als je lekker en goed geslapen hebt en je hebt nog wallen onder je ogen kan je een lepel eventjes in de vriezer leggen en deze met de bolle kant (natuurlijk wanneer die goed koud is) zachtjes op je ogen drukken. Wallen worden dan over het algemeen minder. Na een goede nachtrust, zal je waarschijnlijk ook je bleke gelaatskleur kwijt zijn en anders kunnen vrouwen toch heel goed toveren met make-up?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan de make up vragen of ze extra hun best willen doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanavond lekker op tijd naar bed gaan, weinig suiker en zout eten, goed water drinken.
Voor je wallen onder de ogen kun je wat concealer gebruiken, ik gebruik een concealer roller van Garnier, die bevalt mij goed. (zie afbeelding)
Veel succes met de fotoshoot!

Toegevoegd na 1 minuut:
Probeer daarna wel te kijken hoe het komt dat je de laatste tijd zo moe bent. Heb je last van stress? Eet je wel goed? Ga desnoods naar de huisarts als het langer zo blijft.
Plaatje bij antwoord