Op school spoot iemand deo in mijn gezicht en in mijn ogen als grap, en ik maak me nu zorgen of ik schade heb aan mijn ogen of dat ik minder zicht heb

graag serieuze antwoorden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (3)

heb je het er binnen 30 minuten uitgewassen? dan is er weinig aan de hand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee ik wist niet dat je dat moest doen? ik maak me in ieder geval veel zorgen het was rond de ochtend gebeurd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maak je ogen goed schoon en kijk of het rood is, waarschijnlijk zijn de ogen (bijna) niet geraakt door de nevel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
net even 2 keer water over mijn ogen heen gegooid uit mn handen en ze waren niet rood. Gewoon wit met rode strepen beetje weet niet of het zo normaal hoort? let er nooit op maar nu maak ik me zorgen.
Als je nu nergens last van hebt dan zal het wel meevallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gelukkig heb je niet ZO snel schade aan je ogen, waarschijnlijk deed je ze in een reflex dicht en het brand wel maar dat is eigenlijk goed want dan "was" je het eruit door traanvocht.

Het is wel een misselijke streek en een hele domme actie!!

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik weet niet hoe oud je bent maar bij mijn zoon op de basisschool hebben kinderen soms ook al een deo nodig, en, uit hygiene oogpunt (@#@#@%$) nemen ze allemaal een spuitbus. Ik zou wensen dat het wordt verboden, een roller of stick en dan maar niet lenen van elkaar, stink je maar een dagje als je die van jou vergeet. Beter dan dit soort grappen, toch????

Toegevoegd na 18 minuten:
o ja, het wordt ook wel als probaat middel gezien om aanranders af te schrikken, maar ik heb nog nooit gehoord dat die er meer aan overhielden dan wat oogirritatie