Zou het kunnen dat ik van medicijnen (capsules) heel erg duizelig wordt?

Ik ben heel erg duizelig. Ik weet niet wardoor het komt. Maar zou het dan komen door medicijnen (capsules )??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Van capsules an sich wordt je niet duizelig het gaat om het goedje wat er inzit. En duizeligheid is een vrij veel voorkomende bijwerking van vrij veel verschillende medicijnen.

Het beste kun je googelen op de merk- of stofnaam van wat je precies slikt, en dan op de bijsluiter/omschrijving die je krijgt lezen of duizeligheid een bijwerking kan zijn.

Staat het er niet bij, meld het dan aan je arts. Het kan een nieuw bijverschijnsel zijn, maar ook een heel ander symptoom.

Ik ben vandaag ook weer als een balletje de hele dag (ben er misselijk van inmiddels) maar dat komt door mijn ziekte van Meniere ; ook onverklaarbare aanvallen van duizeligheid die eens in de zoveel tijd terugkomen. En ook dat heb ik zomaar van de ene op de andere dag gekregen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker uitgebreide uitleg dankje wel!
Daarom beste antwoord!

Andere antwoorden (3)

Dat zou kunnen inderdaad!
Maar lees even de bijsluiter...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt eraan wat er in je medicijnen zit. Je kunt natuurlijk altijd navraag doen bij je huisarts of apotheker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt met de apotheek bellen of dit een normale bijwerking is. Daar weten ze er alles van.