trillende handen

Ik heb al heel lang last van trillende handen(ben 19 jaar)

weet iemand hoe dat komt?
en belangrijker.zijn er oefeningen om trillende handen te verminderen?

wat mij opvalt is als ik een glaasje alchol drink dat het verminderd maar dat is natuurlijk geen oplossing.

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

het antwoord is... ga even naar de huisarts. hier is niet met zekerheid te stellen wat er precies aan de hand is...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er kunnen veel oorzaken hiervoor zijn, dat zie je ook terug als je op Google op trillende handen zoekt. Hier kan je helemaal de weg kwijt raken. Ga gewoon naar je huisarts, dat is echt de beste oplossing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een linkje met mogelijke oorzaken en oefeningen.

Kijk ook naar de positieve kanten: Je vriendin (of vriend) heeft geen vibrator meer nodig. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is mogelijk iets waar betreffende persoon erg mee zit. Geen leuke grap. -1 van mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Min maar, wel ben ik de eerste die antwoord geeft op zijn twee vragen, kijk maar naar die link. Tevens is de "grap" ook echt serieus:
"elk nadeel heb zijn voordeel" Ook als hij er mee zit, blijft het nuttig om het licht op te vatten (dat is zelfs één van de tips uit de link)
Lijkt me heel erg verstandig om dit even met je huisarts te bespreken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of je al eens op internet hebt gezocht, maar ik kwam dit tegen:

Het gaat over oorzaken, bewustwording en wat oefeningen ervoor. Ik krijg het niet gekopieerd vanwege een melding over auteursrechten.

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/47112-trillende-handen-en-de-psychische-gevolgen.html

Misschien geeft dit al antwoord op je vragen. Anders even overleggen met je huisarts. Want je maakt je er zorgen over.