Is bungeejumpen slecht voor je oren?

En is er een manier om dat tegen te gaan?

Toegevoegd na 14 uur:
Ik hoorde namelijk van iemand dat zij niet mocht bungeejumpen omdat het slecht was voor je oren. Vandaar mijn vraag ook.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Ja. De meeste mensen hebben er geen last van, maar als je last van je oren hebt wel.
Er komt namelijk tijdens de val veel druk en wind op te staan. Dat is slecht voor je oren.
Als je vaak last hebt van je oren als er wind over waait (of als je een oorontsteking hebt), is dit erg slecht. Als je hier geen last van hebt, dan maakt het niets uit voor je oren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

de wind waait eventjes hard in je oren
dat is niet slecht voor je oren, zo voorbij.
wel is het bungeejumpen heel adembenemend, zie hier:
http://www.hamba.nl/reisinformatie/afrika/zambia/reisverhalen/bungee-jumpen-en-raften_rebeccainzambia.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net zo slecht, als parachutespringen, niet dus. Vooropgesteld, dat je het harnas niet aan je zijflappen bevestigt,want dan zouden ze wel een kunnen afscheuren!