Wie weet waar ik kunststof braces kan kopen?

Ik heb last van mijn hand en werk in de cattering.
Ik werk veel met water.
Een stoffen brace wordt nat en droogt langzamer.

Bedankt voor het antwoord.

Toegevoegd na 8 minuten:
Mijn huisarts zegt dat ik hem zelf moet kopen.

Toegevoegd na 11 minuten:
Een kunststof brace schijnt moeilijk te zijn.
Ze zijn allemaal van stof.

Toegevoegd na 9 uur:
Catering is natuurlijk met 1 t.

Toegevoegd na 9 uur:
Catering is natuurlijk met 1 t.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt het inderdaad bij een thuiszorgwinkel kopen, maar voor een kunstof exemplaar kun je wellicht een ergotherapeut inschakelen. Houdt er wel rekening mee dat een brace de klacht niet wegneemt, maar dat het tijdelijk de klachten kan onderdrukken. Om van de klachten of te komen zal je naar de oorzaak moeten zoeken. Een brace is vaak alleen maar symptoombestrijding. De werkelijke klacht wordt vaak niet aangepakt.

Groeten,
Simon
www.fysiotherapie-haarlem-noord.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Via je huisarts , k'heb d'r ook 1 , vergoed ook nog !
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een winkel voor medische-hulpmiddelen/ zorgwinkel.
13 jaar geleden
Ook in de apotheek zijn ze vaak verkrijgbaar en ivm de hygiene van jouw werk zul je er meer moeten kopen. Weet je wel of het de juiste oplossing is voor jouw probleem. Anders ga je investeren in iets wat mogelijk niet helpt. Mogelijk eerst eens met een exemplaar uitproberen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je aan de huisarts een "recept" ervoor krijgt, dan heb je grote kans dat je ziektekostenverzekering het vergoedt.

Even kontakt opnemen met je verzkering of ze het vergoeden. Dan voorschieten en rekening indienen.