als ik buk over links en op een bepaalde schuine stoel zit krijg ik een soort kramp in mijn maagstreek wie weet wat dat kan zijn

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Kan een tussenribspier zijn of je middenrifspier.. Vreemde beweging gemaakt of iets zwaars getild of gehoest? Neem voor de zekerheid ff contact op met de huisarts..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat zou dan logischerwijs maagkramp moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klinkt alsof je dan een spier klemzet. Misschien gewoon rechtop blijven zitten, en als je je zorgen maakt: de huisarts kan voelen en kijken en vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het kan kramp zijn.
heb je de laatste tijd buikspieroefeningen gedaan?
dan kan dit het resultaat zijn, dan krijg je bij een bepaalde houding kramp.