Als ik het koud heb begin ik opeens heel erg te zweten..

Ik sinds lange tijd het volgende probleem ik heb vaak geen idee dat ik het steen koud heb, maar begin dan heel extreem te zweten, zweet loopt dan echt met stralen onder mijn oksels vandaan. Wat is dat of kan daarvan de oorzaak zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

De schildklier is bij mensen verantwoordelijk voor de warmteregulatie. Ik beweer niet dat per definitie jouw schildklier niet goed werkt, of dat je probleem daarvandaan komt, maar het is een mogelijke optie.

Wat je zou kunnen overwegen is het gaan slikken van levertraan en bijenpollen. Het kan helpen!

Je kunt het probleem ook eens voorleggen bij je huisarts, maar persoonlijk zou ik eerst eens je voedselinname eens kritisch gaan bekijken. Eet je wel gezond, en krijg je alle noodzakelijke vitamines en mineralen wel binnen?

Focus je op gezonde voeding en niet op vitaminepillen met synthetische vitamines waar je lichaam weinig mee kan.

Zorg ook voor een goede nachtrust en zo min mogelijk stress.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Er is geen verschil tussen synthetische vitamines en natuurlijke vitamines. Ik ben het wel met je eens dat je gewoon goed en gevarieerd moet eten; dan krijg je voldoende vitamines en andere voedingsstoffen binnen, en heb je die supplementen helemaal niet nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie avatar Cryo!
Cryofiel
13 jaar geleden
Doe je mee?
(Dat betekent natuurlijk wel dat je je moet houden aan de tekst die in de avatar staat. Dus geen antwoorden meer geven zolang die irritante reclame zo prominent aanwezig is.)