Wat is een goed middel tegen een stijve schouder?

Op sommige dagen word ik wakker met een pijnlijke schouder. Waarschijnlijk heb ik dan verkeerd gelegen.
Het nare van zo'n pijnlijke schouder is dat je er de hele dag last van hebt. Zijn er tips waardoor hij minder pijnlijk wordt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Tijgerbalsem of een andere balsem die "warmte afgeeft" erop (let er wel even op dat je er niet overgevoelig voor bent). Of een warme pittenzak/hotpack. Je kunt deze zaken kopen bij de drogist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Laten masseren door iemand helpt bij mij altijd goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lekker een warme douche erop. dat helpt .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het klinkt misschien heel banaal maar gewoon warm houden kan al heel veel schelen. Ik heb het liefste zo weinig mogelijk kleren aan in bed, al is het alleen maar om zo weinig mogelijk dekbed mee te nemen bij omdraaien. Maar omdat onwillekeurig mijn bovenkant toch regelmatig boven dat dekbed uitkomt heb ik een T-shirt aan om mijn schouders enigszins op temperatuur te houden nu het weer kouder is. Iets warmers kan natuurlijk ook maar bij mij is dit al een wereld van verschil. Ik heb veel minder last van stijve schouders. Zijn je klachten echt hardnekkig, ga dan naar de huisarts. Ook aan een 'frozen shoulder' is best iets te doen.