is bloed in urine een teken dat mijn nierfuncties nog niet goed werken

een paar weken geleden heb ik in het ziekenhuis gelegen omdat mijn nierfunctie nog maar 25 procent was en na 2 dagen vocht infuus mocht ik weer weg maar nu heb ik sinds 2 dagen bloed in mijn urine niet heel veel maar toch en nu ben ik bang dat mijn nierfunctie toch nog niet goed is maar weet niet of dit door mijn nieren kan komen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Gezien je recente voorgeschiedenis is bloed in de urine een alarmsignaal. Als ik jou was zou ik contact opnemen met de huisartsenpost en overleggen wat je het beste kunt doen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Bereid je erop voor dat ze bij de HAP graag wat urine van je willen nakijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

bloed in je urine verschillende oorzaken hebben...
ik denk je deze vraag beter aan de dienstdoende arts kan stellen, dan hier..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bloed in de urine is ALTIJD een reden om de huisarts te bezoeken. Het kan door een probleem in de nieren komen maar ook door een probleem in de blaas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet leuk dit.

Het kan van alles zijn en net als mijn voorgangers zou ik naar de huisarts gaan of naar de arts waar je onder behandeling bent.Het kan ook zijn dat er ergens een bloedvaatje is geknapt en dat daar het bloed vandaan komt.Succes ermee.