je zou een knieband kunnen dragen, deze geeft steun.

Toegevoegd na 1 minuut:
kniebandage bedoel ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan belast je, je knie teveel. Als je hem te veel belast moet je rustiger aan doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou naar de dokter gaan en laten onderzoeken wat er aan de hand is. Ik heb een jaar geleden ook last gekregen van mijn knie. Ik heb van alles geprobeerd om de pijn dragelijk te maken. Uiteindelijk ben ik naar de dokter gegaan. zij heeft mij doorverwezen naar een fysiotherapeut. Uiteindelijk kon ik gewoon weer meedoen met de karatelessen, met behulp van de fysio.