Waardoor krijg je hoge piep geluiden in je oren?

ik vind maar raar, zo'n hoge piep in mijn oren?
waar komt dat vandaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is dit voor rare reactie deanlee

Het beste antwoord

Het kan vanalles zijn. Maar om hoge bloeddruk uit te sluiten, toch eens laten meten. Oorsuizen kan voorkomen als je een hoge bloeddruk hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ klopt hij is een bietje aan de hoge kant...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt..hij is een beetje aan de hoge kant... niet erg maar iets..dank je

Andere antwoorden (5)

heb je te hard muziek geluisterd of in een discoteek bij da boxen gestaan ?? als je niets met die dingen te maken hebben dan moet je naar de docter gaan ...veel suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dus.....
het kan zijn dat er vocht achter je trommelvliezen zitten.. ik heb hier regelmatig ook last en bij mij komt het door vocht achter me trommelvliezen het beste is om even een afspraak te maken bij een kno arts die kan je bete onderzoeken en weet wel een oplossing hiervoor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan heel veel verschillende oorzaken hebben.
Bij mij komt het momenteel door het gebruik van bepaalde medicijnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oe...dat zou t kunne zijn...
maar als ik die piep krijg , en hij gaat weg word ik zelfs heel licht in me hoofd..en lijkt door heel me lichaam te gaan...+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik meen me te herinneren dat je Simvastatine gebruikt; dat zou de boosdoener kunnen zijn. Ik gebruik nu Lipitor, dat moet op medische indicatie worden voorgeschreven omdat dat duurder is dan Simvastatine.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat klopt,
ik word gek van de piep...
en ik ben vanmorgen uit t ziekenhuis ontslagen, toen had ik t niet..nu sinds een paar uur heel erg..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van piepende oren wordt je inderdaad gestoord, het is heel hinderlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gestoord in me doen en laten..maar niet geestelijk...
Krekels in de tuin?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan hebben ze het over je

hier zeggen ze altijd
je rechter hoe slechter = ze praten in slechte zin over je
je linker hoe flinker = ze praten in goede zin over je