Soms word ik snachts wakker en ben ik beroerd. Weten jullie wat dit kan zijn?

- Honger hebben, het gevoel hebben dat je moet eten;
- Trillen;
- Als je hebt gegeten moet je standaard overgeven en na dit hele riedeltje voel je je weer goed en kan je weer gaan slapen.

Ik heb het hier niet over een eetstoornis. Het komt gemiddeld eens in de maand voor en de ''symptomen'' zijn dan altijd hetzelfde.

Ik ben al een keer getest op suiker maar toen konden ze niks vinden.

Komt dit iemand misschien bekend voor?

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gemiddeld één keer in de maand: is er misschien een link met een bepaalde fase van je menstruatiecyclus?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zou beter deze vraag even nu bij je dokter kunnen stellen, en een verwijs brief vragen voor een internist die je grondig onderzoekt...
want vanaf hier kunnen we jou niet helpen...

Antwoorden (5)

Ik ken dat. Bij mij komt het door te veel alcohol.

Na een avondje stappen even een schapie schuiven om de honger te stillen, daarna trillen en beven en overgeven.

Daarna val je als een blok in slaap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je zegt: eens per maand, heeft het dan met je cyclus te maken? (ik ga er gezien je avatar even vanuit dat je vrouw bent).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zijn ook mijn eerste gedachten, Maeve, hoewel ik dit verschijnsel (gelukkig) niet ken...
Ik ken dat van mij en mijn dochter rond de menstruatie, we hoeven niet te eten en over te geven, maar het is wel zo dat ons het klamme zweet uitbreekt, lig soms op de vloer van de badkamer en vreselijk trillen en in en in wit.
Wij gebruiken nu rond de menstruatie weinig suiker, mijn dochter drinkt dan geen cola en daardoor komt het bij ons een stuk minder voor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hormonen! komt me heel bekent voor..
Ik zelf heb een ernstige vorm van pms,
misschien herken je je zelf erin??

hieronder een linkje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou je huisarts eens kunnen vragen voor een alg. lab. onderzoek waarbij ze en je suiker, maar ook je TSH (schildklier) even moeten prikken