Kun je bij het innemen van (wiet) edibles ook alcohol drinken?

Op de etiket van de edibles die ik bij de shop haal staat: "niet meer dan 1 portie, niet met medicijnen en/of alcohol nuttigen."
Dat is denk ik voor onervaren gebruikers die het niet gelijk horen te combineren, lijkt mij.
Ik heb weleens gesmoked en gedronken en het effect is wel prettig.
Kun je wel edibles eten en alcohol drinken? Wat zijn de negatieve gevolgen hiervan?
Is het net als roken en drinken? Of is edibles en alcohol nuttigen niet goed voor je buik?
Ik heb zelf al wel wiet gerookt in combinatie met alcohol drinken, ik weet de effecten ervan.
Ik bedoel meer van; als het eten van wiet edibles en het nuttigen van alcohol negatieve effecten op je buik hebben.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
4.1K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Als je vroeg dement wilt worden moet je gewoon doorgaan met al die troep, al of niet in combinatie met alcohol.

Antwoorden (1)

Die waarschuwing staat er niet voor niets en geldt ook voor ervaren gebruikers. De combinatie is gevaarlijker dan de losse onderdelen:
De combinatie alcohol en hasj kan tot misselijkheid, paniekaanvallen, “out” gaan en angstaanvallen leiden.
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik heb zelf al wel wiet gerookt in combinatie met alcohol drinken, ik weet de effecten ervan.
Ik bedoel meer van; als het eten van wiet edibles en het nuttigen van alcohol negatieve effecten op je buik hebben.
Pieterke
4 jaar geleden
Alcohol kan sowieso negatief effect hebben op vanalles wat in je buik zit. Denk aan lever, darmen enz.