Kent iemand goedkope sigaren met een diameter van 2 cm of meer?

ik wil met nieuwjaar echt zo'n dikke sigaar roken met vrienden, we willen er alleen niet al te veel voor betalen. ongeveer rond de 10 euro per sigaar lijkt mij een goede prijs maar ik heb er zelf alleen geen verstand van en op internet staan alleen plaatjes van de dozen. ook staat er vaak een relatief goedkope prijs bij maar dan weet ik niet of dat voor het hele doosje is of voor een sigaar.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.1K
Ivana
5 jaar geleden
25 stuks voor 43.00 euro https://www.deoudetijd.nl/de-oude-tijd-oude-bolknak-sumatra-25-stuks

Antwoorden (1)

Kennen doe ik ze niet (ben fel tegenstander van die longvervuilers) maar googelen kan ik wel. En dat geeft als eerste resultaat de site http://www.sigaren-online.nl/shop/nl/12-sigaren-per-stuk?id_category=12&n=60 met 113 mogelijkheden om per stuk een sigaar te kopen. De goedkoopste kost € 3,61 en de duurste 200.
Amadea
5 jaar geleden
Oja
5 jaar geleden
Sigaren moet je sowieso niet over de longen roken..