kun je echt 190 sigaretten clicken uit pall mall 75.5g?

Ik zag laatst in de albert heijn voor €13 euro pall mall rood 75.5g om te clicken. Er stond op dat er tot wel 190 uit geclicked kunnen worden maar dit lijkt mij sterk, dit betreft dan sigaretten met volle hulzen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

Er staat op dat het volumeshag is. Dat betekent dat er veel lucht tussen zit. Normaal is 1 gram standaard voor 1 sigaret.
Al met al kan het wel maar je rookt dat ding binnen de kortste keren op.