Het tabak wat in een waterpijp gaat is wat plakkeriger... En er zitten verschillende fruitsmaakjes aan. Shag wordt in combi met wied of hasj gebruikt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan met shag gebruikt worden, alleen is dit echt niet lekker omdat je niet hijst als aan een sigaret maar ineens inhaleert.
Je kan speciale smaaktabak kopen bij verschillende winkels en op het internet alleen is dit redelijk duur.
In egypte en andere landen waar ze veel waterpijp roken, doen ze er eerst wat goedkoop, smaakloos tabak in en daar op een beetje smaak tabak. Smaakt het zelfde kost veel minder. Helaas heb ik deze tabak nog niet in nederland gevonden alleen in egypte en hongarije.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Origineel zijn die met een fruitsmaak maar tegenwoordig is er zo wat van alles te koop, vanille, chocolade, cocosnoot, drop, munt, enz.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De smaak komt beter tot zijn recht als je gebruik maakt van waterpijp-tabak.