Waarom komt er geen rook meer uit mijn supersmoker?

Ik hen vorig jaar van Sinterklaas een super smoker gekregen, de ampullen die erbij zaten opgerookt, en verder niks. Nu heb ik hem vorige week weer gevonden en nieuwe cartridges besteld. Hij is vol, nieuwe cartridge erin en er komt geen rook van af. Op internet kan ik er niet veel over vinden dus ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft!! Groetjes gns

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.3K

Antwoorden (1)

Meer ervaring dan me lief is :lol:

Als hij het niet meer doet, is hij kapot. En aangezien Supersmoker (en dat geld eigenlijk voor elk model/generatie, dus dat is hier niet eens relevant) kan er één van de volgende dingen kapot zijn (in volgorde van waarschijnlijkheid) :

- De batterij, die normaliter bij normaal gebruik een maand of drie tot zes meegaat
- De atomizer / verstuiver, zeker als je de originele Supersmoker-liquid (vullingen) hebt gebruikt, want die is hoewel heel lekker, de dood voor de meeste atromizers (die bij normaal gebruik 6 tot 12 maanden meegaan)
- De lader ; dat zou domme pech zijn want die gaan niet vaak kapot.

Als je een e-sigaret regelmatig of dagelijks gebruikt, gaat hij drie tot zes maanden mee; de nieuwste modellen echter hebben een nog langere levensduur. De kosten voor een GOEDE e-sigaret (met twee batterijen minimaal) 20 tot 40 euro ; vele malen goedkoper dan de Supersmoker, en van beduidend betere kwaliteit.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je elektrisch wilt blijven roken, kan ik je liever bijvoorbeeld de Joye 510 of de Joye Ego aanbevelen
Of steek in elk geval je licht op op één van de fora over elektrisch roken ; daar zitten gebruikers met ervaring (ook veel recentere ervaring dan de mijne) die op al je vragen antwoord kunnen geven.