Gister gingen vrienden en ik een joint (hasj) roken midden op een festival. Op een moment werd alles wazig en ik zag alleen maar wit. Wat gebeurde er?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pinkpop?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was de sfeer daar niet goed genoeg ,zodanig dat je de werkelijkheid moest ontvluchten? Sukkie

Antwoorden (7)

Slecht spul.. waarschijnlijk zat er nog iets anders bij..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rotzooi gerookt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bepaalde cellen van je hersenen raken verlamt of gaan kapot en dat is wat je voelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja. Dom geweest. Volgende keer eerst even na gaan wat de gevolgen zijn voordat je dat stomme spul rookt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd waarschijnlijk gewoon erg slecht spul of er zat nog wat anders bij behalven hasj
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dom, je cellen gaan kapot. Je kunt er zelfs blind van worden!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
we weten allemaal dat blowen slecht voor je is. neem aan dat je daar zelf ook bewust van was toen je hem opstak/aannam. zal je dat stuk dan ook besparen.

Het kan verschillende oorzaken hebben. het kan heel goed zijn dat er inderdaad iets anders in zat dan alleen hasj. zeker als je hem op het festival zelf gekocht heb.

meest voor de hand liggende reden lijkt mijn toch dat je gewoon te weinig weerstand had op dat momend. ik weet uit ervaring dat er op festivals niet echt goed gelet wordt op gezond eten en voldoende drinken (zonder alcohol !) daarnaast ben je ook niet altijd even wakker want slapen doe je ook niet echt (zeker niet bij een meerdaags festival) als je dan gaat blowen kan het voor je lichaam gewoon even te veel worden. wat je lichaam dan doet is al het bloed naar je meest vitale organen sturen. (hart hersenen en longen) dat zou ook je witte gelaatskleur verklaren.