Hoelang moet een gemiddeld meisje van 13 jaar een beugel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Gebit
1.2K

Het beste antwoord

Dat is helemaal afhankelijk van je gebit en soort beugel.

Gemiddeld twee jaar, maar kan een jaar tot wel 5 jaar duren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

totdat haar tanden weer in de goede positie staan
je kunt dat niet zeggen bij de ene gaat dat sneller als bij de ander
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zelfs een tandarts weet dat niet precies ,want zo zegt hij een jaar en kan je na een half jaar al er van af zijn.
niet te bepalen en te schatten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is altijd maar de vraag hoelang je beugel blijven zitten moet. Mij was verteld dat ik 3 verschillende beugels moest en dat het ongeveer 5 jaar zou duren. Binnen 1,5 jaar was ik klaar en enkel alleen met een blokjes beugel. Maak je geen zorgen.