Hoe lang duurt het voor ik ben gewend aan een draadje achter mijn tanden?

Ik heb net 2 draadjes achter mijn tanden laten zetten bij de ortho, maar ik vind het echt vreselijk zitten. Hoe lang duurt het om hier aan te wennen?
ik kan bijvoorbeeld ook mijn tanden niet op elkaar zetten. Het draadje aan mijn bovenkaak houd mijn onderkaak tegen om ze op elkaar te kunnen zetten. ik kan niet deftig eten en het zit gewoon irritant.

Pls help me out, ik weet niet wat ik kan doen

een jaar geleden
in: Gebit
1.2K
tinus1969
een jaar geleden
Hoe lang zitten die draadjes er? Een week een maand?
Ritsuka
een jaar geleden
Als je je kaken niet op elkaar kan zetten lijkt het mij niet goed gezet. Je went er wel aan hoor, ik heb onderkant een draadje.
Sam147
een jaar geleden
Dankje voor jullie antwoord, ze zitten er sinds deze namiddag in
Rieneke1
een jaar geleden
Er wordt geadviseerd het 2 weken de kans te geven te wennen.

Geef als eerste antwoord